SSH z devela

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Pią, 12 Lut 1999, 21:31:48 CET

[piątek, 12 luty 1999], Pawel Krawczyk napisał(a):

> Mam taki problem z SSH zainstalowanym z develowego RPMa (1.2.26 z krb5) -
> sshd nie potrafi obsłużyć połączenia interaktywnego i narzeka że nie może
> otworzyć pty. Wywala także komunikat "exec: no such file or directory:
> openpty". System to Redhat w większości upgradnięty pakietami z PLD-devel.
> Konkretnie, glibc 2.1 oraz kernel 2.2.1, wszystko z RPMów.

Miałem coś podobnego przy braku na Intelu (na AXP działał???)
none        /dev/pts        devpts        gid=5,mode=620    0 0
w fstabie... Zresztą to była też przyczyna nie działania ,,naszego'' screena.
--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/