bardzo powazny problem

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Sob, 13 Lut 1999, 14:00:10 CET

On Sat, 13 Feb 1999, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> wlasnie, chcialbym zapytac, co robimy, jesli np. zglaszam "bardzo powazny
> problem (tm)" typu: w lynxie kolor niebieski odnosnika jest zbyt ciemny i
> nie za bardzo czytelny. czy szanowne towarzystwo puka sie w glowe i mysli
> ze jestem idiota, czy tez moze warto sie tym zajac? i kto? i jak?
Nie, nie jestes. Moim zdaniem jesli chodzi o kolorystyke, to najlepsza
byla ta w jakims starszym RH (jasne tlo, czarny teskt, niebieskie
odnosniki).

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."