sendmail-8.9.3, ratunku

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Nie, 14 Lut 1999, 11:59:35 CET

On Sat, 13 Feb 1999, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Już dałem sobie radę, przepraszam za zawracanie głowy - wstyd mi,
> bo wystarczyło trochę RTFM. m4 okazało się nie takie straszne.
>
> FEATURE(`accept_unresolvable_domains')dnl
>
> zdaje się, że rozwiązało oba problemy.

O.K .. Czy w takim razie moglbys napisac krotkie CZYTAJ-MNIE i dorzucic,
wlasny konfig do %doc sendmaila aby ludzie bez dostepu do interku mogli
sobieszybko wygenerowac wlasny config ?

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin