krb5-1.0.5-4d.src.rpm: telnetd.c:93: sys/stream.h: Nie ma takiego pliku ani katalogu

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Nie, 14 Lut 1999, 12:08:05 CET

On Sun, 14 Feb 1999, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Skąd wziąć sys/stream.h (w glibc-2.1 nie ma)? Albo jak przekompilować
> kerberosa bez niego (PLDowski fetchmail chce kerberosa)?

Ops ... W src.rpmie jak bys zobaczyl jest kasowanie sedem "-DSTREAMS 1"
Z Makefile telneta ... Niestety nic innego mi chwilowo do glowy nie
przyszlo ... Ostatni raz widzialem streamsy w postaci plomby na kernel +
dodatkowych naglowkow sprzed roku ...

BTW jakies 3 miesiace wstecz pytalem sie o to samo na liscie... Chyba ze
bys chcial pozenic telneta z pts'ami (np. mozna zerknac do zrodel sshd)
Zdajae sie ze nasze ptsy sa wzorowane na AIX'owych a nie na Solarisowych,
ale to tylko cos mi sie tak o uszy obilo..
Jezeli chodzi o fetchamila to nalezy do przebudowac bez wsparcia dla kerb.

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin