Do poprawki ghostscript

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pon, 15 Lut 1999, 11:42:09 CET

[niedziela, 14 luty 1999], Wojciech Slusarczyk napisał(a):

> Hej,
> 	Prosze poprawic :
>
> gcc  -O2 -mpentium -fomit-frame-pointer -w -Dconst= -Wall
> -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes  -c -Ilibpng -Izlib -DPNG_USE_CONST
> gdevpng.c
> gdevpng.c:44: png.h: Nie ma takiego pliku ani katalogu
> make: *** [gdevpng.o] Error 1
> Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.76415 (%build)
> magellan SPECS:>
Znów moja wina ... sprawdzałem w domu, a nie sprawdziłem na serwerze w szkole
(a tam mam wszystkie pakiety w najnowszych wersjach) a w domu mam
libpng-1.0.2-1d, którre trzyma png.h w /usr/include ..

> BTW libpng-devel mam zainstalowane jak by kto pytal ...
Gdzieś tam w patchu trzeba będzie dodać -I/usr/X11R6/include .. poprawię jak
tylko będę z dzierżawki (bo narazie działam z modemu)

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz -- Cron w irc.pl on @#plug -- misiek w pld.za.net -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +