Do poprawki ghostscript

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pon, 15 Lut 1999, 11:43:23 CET

[niedziela, 14 luty 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> W jednej rzeczy obecny gs jest skopany. Używa libjpeg, libpng, libz z
> własnych źródeł, a nie korzysta z tego co jest w systemia.

Obecny już korzysta z tego co w systemie (obecny == ten z CVSu)

> png.h powinno być w /usr/include. Sprawdź czy je masz.
U mnie jest w /usr/include, u Wojtka w /usr/X11R6/include ... z tąd te
problemy

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz -- Cron w irc.pl on @#plug -- misiek w pld.za.net -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +