ghostscript + fnlib

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Wto, 16 Lut 1999, 17:15:30 CET

Tomasz K³oczko wrote:

> W stwierdzeniu "robimy swoj± w³±sn± dystrybucjê" nie zauwa¿am powodów
> zajmowania siê %changelog.

Moze ludzie byscie sobie ta dyskusje darowali - co?
Komu kubel zimnej wody?

Tez nie widze koniecznej potrzeby wyzucania poprzednich
changelog-ow, jesli zawieraja wciaz aktualne informacje, w stylu:

* Mon 28 Feb 1999 Forest Gump <fgump w redhat.com>
- Fixed buffer overrun error in recent version
  foobar-49.1.0-bovr.patch.

Przynajmniej wiadomo dalej po co jaka lata jest.

Jesli natomiast informacje nie sa aktualne bo w miedzyczasie
jakis patch stal sie wiecej niepotrzebny, bo przeszli na
nowsza wersje danego oprogramowania, to oczywiscie usuniecie
byloby nawet wskazane.

Co sie tyczy animozji ze storny RedHat-a, to dobrze by
bylo, gdyby np. w pewnym momencie RedHat zaczal przejmowac
punkty z changelog-ow w PLD :-). Do tego czasu naprawde
niema podstaw by sie o to troszczyc...

Prawda lez wiec gdzies raczej po srodku.

--Marcin