Poszukiwany 'myszkownik' do X

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Wto, 16 Lut 1999, 18:36:57 CET

Witam,
	Mam goraca prosbe -- jezeli ktos z was ma troche czasu i checi to
moglby mi pomoc przemyszkowac tlumaczenia do X. Wyczytalem w TODO_PLD.new
ze musze sie ponownie przywitac z X'ami i troche pakiety
przeorganizowac ;( Do X'ow 3.3.2 Andzej Nakonieczny zrobil tlumaczenia i
szkoda by bylo to zaprzepascic -- ja sie przyznaje, ze nie mam zbytnio
czasu ani ochoty na taka zmudna robote ... Moze Marcinowi Daneckiemu uda
sie zaplombowac xterma -- wtedy bym wszystko do kupy pozbieral, dal pelna
specyfikacje w %files'ach i przebudowal te ... X'y.

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin