lynx

Wto, 16 Lut 1999, 21:16:58 CET

On Tue, 16 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

> Mam go na 'warstacie' ale cos mi nie chce sie z sosks5 polinkowac -- tzn.
> ./configure wylazi z bledem ze nie moze prefixu ustalic dla niego
> dalem w
>
> %build
> if [ -d /etc/socks5 ]; then
> SOCKS5="--with-socks5=/usr/lib"
> fi

Mówiłem już, że dobrze by było zrobić pakiety z dodatkowymi ficzerami. Po
co mi wsparcie do socks5 z którego nie korzystam ? I po co mi mają na
dysku zawalać miejsce liby i daemon od sock5 ?

Jakbym miał pakiet lynx-2.8.2dev.16-1+socks5.*rpm to co innego. Mógłbym
się zastanowić czy mi sock będzie potrzebne i w razie czego wykonać
(tylko) upgrade lynxa na lynxa z socks5.

Powinien powstać osobny spec lynx+socks5.spec (chyba takie nazewnictwo z
"+" można by przyjąć .. chyba że ktoś ma jakąć inną propozycję).
To samo np. z fetchamail. Np. fetchmail+kerk5.spec

PLS nie wpuszczajcie ludzi w kanał z stuffem który goli, pierdoli, krawaty
wiąże i usuwa ciążę. Dajcie im możliwość wyboru .. choćby co do tego
krawata :>