Extreme-PLD?

Wto, 16 Lut 1999, 21:42:07 CET

On Tue, 16 Feb 1999, Grzegorz Stanislawski wrote:

> Witam.
>  Tak mi sie wlasnie wymyslilo: Czy planujemy zrobic wersje PLD dla
> klastrow?

Gdzieś mam patche do pvm do povraya (swoją drogą właśnie zassałem źródła
najnowszego 3.1). W GIMPie planuje się wsparcie do rozproszonego
przetwarzania grafiki z użyciem ORB. Zapewne jeszcze jakieś DIPC
(Distributed IPC) .. tylko co potrafi teraz z tego skorzystać ?

Masz coś innego może jeszcze na myśli ?