ghostscript + fnlib

Marek L. Kozak marko w terabajt.com.pl
Śro, 17 Lut 1999, 00:45:27 CET

Tomasz Kłoczko wrote:

Panowie,

Nie wiem, czy jako osoba postronna mam prawo do wypowiedzenia tu
własnego głosu, jednak to zrobię.

Wypowiedzi takie jak ta:
> Albo zaczniesz podawać konkretne powody techniczne albo o tym czym się
> teraz próbujesz zajmować można zapomnieć.
> P{rzypomnę Ci Wojtku, że _wszystko_ co mamy robić ma mieć podstawy
> techniczne. Jeżeli dzisiaj wstałeś nie tą nogą to odpuśc sobie na jeden
> dzień zajmowanie się pakietami. Nie interesuje mnie to co krtoś sądzi i
> jaki ma to tego stoisunek emocjonalny. Interesuje mnie poprawienie
> funkcjonowania pakietów, rozbudowanie ich funkcjonalności, leprze ich
> wzajemne dopasowanie i jak najmniejsza ilość błedó. Zajmowanie się
> %changelog pod powyższe nie podpada.

czyli stawianie kogoś do kąta - a tak to IMO właśnie wygląda, nie
powinny mieć tu miejsca.

> *Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
Jaki to ma sens wobec powyższego ? Tomku od jakiegoś czasu mam wrażenie,
że zupełnie o tym zapomniałeś.

Co do tego o czym tu rozmawiacie to w pełni zgadzam się ze zdaniem
Wojtka - robicie przecież całkiem nową, własną dystrybucję.
W moim interesie jako przyszłego jej użytkownika jest by była to
rzeczywiście dobra (potężna) dostrybucja gdyż inaczej IMHO nie ma sensu
w ogóle jej tworzyć. Chyba nie zalezy Wam na wypuszczeniu kolejnej
dystrybucji, lub też tylko takiej, w której podczas instalacji można
wybrać naszą ojczystą mowę.

W zeszłym tygodniu odbyło się tu głosowanie, które wyraźnie określiło za
czym opowiadają się osoby, które biorą udział w projekcie, dlaczego więc
ktoś, kto jest w mniejszości nadal usiłuje narzucić innym swój punkt
myślenia ?

Bardzo proszę, nie odpowiadajcie na ten list (jeśli już to na priv) -
nie chcę tu rozpoczynać kolejnej pustej dyskusji a tylko przytoczyłem
zdanie osoby postronnej jaką przecież jestem.
--
Pozdrawiam,
Marek L. Kozak