tag PATCH

Śro, 17 Lut 1999, 16:21:06 CET

On Wed, 17 Feb 1999, Artur Frysiak wrote:

> Witam
> Czy tag PATCH może być stosowany w cvs także do plików
> *.{wmconfig,init,gif,xpm} itp czy tylko do *.{diff,patch} ?
> A może zmienić to na NOSOURCE i oznaczyć tym wszystko co nie jest źródłem
> (możliwym do ściągnięcia z jakiegoś miejsca w Internecie) ?

Chyba masz rację. NOSOURCE to dobry pomysł dla czegoś co nie jest źródłem
i nie jest patchem. Ja tak mniejwięcej raz na tydzień staram się
przeglądać to co jest w repo uzupełniając brakujące etykiety ale w
zasadzie nie stoi nic na przeszkodzie, zeby dodający dodał sam taką
etykietę czyli:

$ cvs tag <etykieta> <plik>