TODO_PLD.new

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Śro, 17 Lut 1999, 17:54:10 CET

On Tue, Feb 16, 1999 at 05:32:49PM +0100, Wojciech Slusarczyk wrote:

> E... nie przesadzaj, jak RH mail 5 pakietow my mielismy 45 -> 9x wiecej,
> teraz RH ma 45 zatem Jacek szykuje hm ... moment ... 9 x 45 = 405 ...
> Teraz wiesz juz czemu jeszcze nie ma u nas nowego KDE  ? ;)
Muszę was zmartwić, chwilowo nic nie szykuję, sesja się przeciąga, kupe
innych rzeczy mam na głowie i jakoś chwilowo czasu brak.
A było więcej pakietów u nas niż w RH, bo uważałem, że pakowanie w 5
pakietów wszystkiego nie ma sensu. Jak widać ludzie z RH też to
zauważyli, a my wcale nie musimy ich przelicytować.
Najlepiej zostawić pakietów tyle ile było (u nas), chyba że jakieś
okazały się rzeczywiście nadmiarowe + aplikacje jakie doszły ostatnio do
KDE.
Tym razem nie ma sensu robić speców od nowa

Pozdrowienia,
          Jacek

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !