Beda zmainy ...

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Śro, 17 Lut 1999, 18:29:43 CET

Wojciech Slusarczyk wrote:

> W _base_ powiedzialem base -- podstawaowa paczka pakietow idacych na
> pierwszy ogien instalacji ;) W drzewie zostaja tylko nie wejda w sklad
> podstawowych pakietow...

Jedynym komercujanikem kozystajacym uporczywie z libc5 jakiego
znam jest Acroreader. Tu istnieje alternatywnie xpdf (OK xpdf jest
o wiele gorszy...) Natomiast Netscape jest oczywiscie juz
dawno odnowiony. Masochisci stosujacy komercyje CDE to nich lepiej
pozostaja przy starej dystrybucji linux-a, albowiem wiem, ze
nie bedzie to paskudztwo dzialac poprawnie z jadrem 2.2.xx

Z pewnoscie libc5 nie ma nic do szukania w pierwotnej instalacji...
Mozna to jednak smialo dopakowywac jako dodatek dla potrzebujacych.

--Martin