TODO_PLD.new

Śro, 17 Lut 1999, 19:07:25 CET

On Wed, 17 Feb 1999, Ziemek Borowski wrote:

> Pewien jest: po ludzku nazwać pakiety np. kde-network-ksamba
> a nie ksamba (pakiet się może inaczej nazywa, ale pokazuje o co chodzi).
> bo metoda aktualna metoda na zainstalowanie ,,całego KDE'' brzmi:
> rpm -qp --queryformat '%{name}-%{version}-%{release}.i386.rpm:%{sourcerpm}' \
> *.rpm | grep kde | cut -d: -f1 | xargs	rpm -ivh

Nie chcę się włączać w dyskusję o KDE gdyż nie uważam się tu za kogoś kto
może coś doradzić ..  niemniej o ile wszystkie pakiety KDE wrzucilibyśmy
do jednej wspólnej grupy np. /X11/Aplications/KDE lub coś podobnego to
przeszukiwanie byłobymożliwe po polu Group pakietu. Proponuję anamlizę
tego typu rzeczy przeprowadzać w momencie kiedy ma się na stole co
najmniej dwa altenatywne rozwiązania. W tym wypadku takie już są czyli
pierwsze to to co jest w pakietach dystrybucyjnych jakie są na kde.org i
drugie njakie my mamy. Wynika z tego, że te dwi możliwości to nadal za
mało. Może ktoś powinien się pokusić o jeszcze coś innego lub choćby
drobną ale wartosciową modyfikację jednego z modeli już istniejących ?