Extreme-PLD?

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Śro, 17 Lut 1999, 19:19:53 CET

On Wed, 17 Feb 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:
> [...]
> >
> Może coś w stylu Beowulf-a ???
> Ale z tego co ostatnio patrzyłem to są łaty tylko do 2.0.33 :(

Beowulf to AFAIK pvm.
Chyba bylo by za duzo roboty z patchowaniem jaja/progamow na pvm.
Bardziej myslalem o jakims klastrze typu Fail-Over poprzez IP/MAC spoofing
albo dynamicznego DNS'a.
Rzecz w zasadzie mogla by sie sprowadzic do jakis nowych skryptow w
rc-scripts.
Mial moze ktos jakies doswiadczenia z programem Eddie?

> Pozdrawiam.
> 					Sas.

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL