Beda zmainy ...

Jacek Osiecki joshua2 w ciapek.uci.agh.edu.pl
Czw, 18 Lut 1999, 12:20:05 CET

On Thu, 18 Feb 1999, Artur Frysiak wrote:

> Jest już Blender linkowany z glibc2.

A czy SuSe robi xserver dla matroxa z glibc2? Bo pamiętam, że jakiś czas
temu byly tylko dla libc5...

Pozdrawiam,
--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua w student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |