IPv6

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Czw, 18 Lut 1999, 15:07:59 CET

[czwartek, 18 luty 1999], Jacek Konieczny napisał(a):

> Czesc,
>
> Wiem, ze to nie o tym strona, ale nigdzie indziej niczego nie znalazlem.
> Jak mozna dostac adres (a najlepiej adresy) IPv6.
via 6bone-pl - Rafał Maszkowski i spółka (rzm w icm.edu.pl)

www.6bone.net www.6bone.pl

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz -- Cron w irc.pl on @#plug -- misiek w pld.za.net -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +