Karty sieciowe.

Piotr Grochowski pager w dione.ids.pl
Czw, 18 Lut 1999, 13:07:29 CET

On Wed, 17 Feb 1999, Grzegorz Stanislawski wrote:

> Czy instalator a przynajmniej takie jego czesci nie moga trafic do CVS'a?
> Moze byc przeciez tak, ze akurat teraz ktos nie pamieta/zna jakiegos
> problemu, a za jakis czas go napotka i przewalczy. Wtedy to co sie nauczyl
> wstawi do cvsa.
>  Oczywiscie mowie o trzymaniu w cvsie plikow ze zrodlami a nie jakiegos
> tar.gz i patchow.
Miałbym problem, żeby cokolwiek wysłać do was na CVSa -- z magellanem
przykładowo łączę się przez Szwecję (!), i wywala mnie zanim nawet się uda
zalogować.... Niestety łącza Kraków<->Szczecin są kijowe....

PaGer

--
       _______/ P i o t r   G r o c h o w s k i \______
 /\___/  e-mail: pager w dione.ids.pl, pager w kki.net.pl, \___/\