arpwatch i libpcap

Artur Frysiak wiget w usa.net
Czw, 18 Lut 1999, 20:29:58 CET

[czwartek, 18 luty 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> (z czystej ciekawości)
> Jakieś powody tych kroków ? bo ja jeszccze uzywam arpwatch z 5.2 i jak
> narazie po mimo upgradeu glibc nie zauważyłem ubocznych skutków ?

W RH5.2 arpwatch robiony jest razem z tcpdumpem i libpcapem.
U nas z tcpdump*src.rpm powstaje tylko tcpdump*$ARCH.rpm.
Wnoisek: brakuje nam arpwatcha i libpcap.
Zadanie: dorobić brakujące.
Jak?: Ponieważ są 3 oddzielne źródła powinny być 3 oddzielne pakiety
źródłowe.
Zalety rozwiązania: przejrzystość
Wady: konieczność przebudowania 3 pakietów zamiast jednego w przypadku
	nowszej wersji libpcap.

Pozdrawiam
Wiget
--