socks5

Czw, 18 Lut 1999, 22:45:27 CET

On Thu, 18 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

> Hej,
> 	Jezeli jest taka mozliwosc to proponowalbym zmiane sciezki na
> /usr/socks5 podobnie jak jest /usr/kerberos i doladowanie sciezki z
> biblioteka do /etc/ld.so.conf i sciezki do profile/bashrc ulatwi to
> pozniejsze modularyzowanie PLD -- czyli mozliwosc wyboru podczas
> instalacji/przejscia z RH..

Wojtek a czy napradę nie da się utrymać zgodności z FSSTND czy FSH ?
Wierzyć mi się nię chce .. żeby to koniecznie musiało być w osobnych
ścieżkach. Po za tym przypomnij sobie moje stare pomysły, że telnet kerb5
powinien wyinstalowuywać klasycznego telneta. Po co komuś w systemie trzy
czy cztery telnety ? (zwykły, kerb5, sock, sock+kerb5) skoro używa w danym
momencie konkretnej konfiguracji systemu z kerb, sock lub bez tych lub z
ich kombinacją (?)

Węszę w tym robotę .. taką nie dokońca przemyślaną i jeżeli powiesz mi, że
się nie da to stwierdzę, że się nie zastanawiałeś nad tym potrzebną ilość
czasu ;>

(pierwsze nieśmiałe próby z kerb wyinstalowującym rsh, rlogin, telnet i
daemody do tych znajdziesz w test/bad na cenzorze ..  nie miałem wtedy
czasu żeby to doprowadzić do końca ale z tego co pamietam to nie widziałem
powodów dla których nie miałoby się to udać wg tej taktyki).