Jakim cudem cokolwiek dzia³a³o?

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pią, 19 Lut 1999, 09:33:12 CET

On Fri, 19 Feb 1999, Marcin Dalecki wrote:
> Dziwi mnie trochę, że jak do tej pory nikt z Was o to się jeszcze nie
> optknął. Pewnie wszyscy zgrabnie ustawiacie LANG=pl, LC_ALL=pl_PL itp.
Hmmmm, na podstawie pacza domyslam sie, ze chodzi 'file contain non
printable characters', czy jakos tak ? To akurat nie stanowilo w
zasadzie problemu, bo ZTCP sprawdzane jest tylko pierwsze sto
dwadziescia iles znakow, takze odpowiednie deskrypcje przesuwalo
sie troszke w dol.

Kris
ps. Skoro niedawno o tym wspomniales: 1. c2-c4, .... :-)
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."