rc-scripts

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pią, 19 Lut 1999, 17:17:23 CET

On Tue, 16 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

> To sobie do rc.local wstaw kasowanie ...

> Bo jak ktos sobie dopisze pewnych osonikow do tego pliku to nie bedzie
> msial po kazdym bootowaniu pisac od nowa ..
Mi się wydaje że działanie nologin 'zgadłeś' po nazwie. Oto cytat z mana:
       If  the  file  /etc/nologin  exists,  login(1)  will allow
       access only to root. Other users will be  shown  the  con­
       tents of this file and their logins refused.

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project