Plomba na sosne

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pią, 19 Lut 1999, 17:29:58 CET

On Tue, 16 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

> Pewnie ze pasuje -- i tak musze chyba jeszcze raz jajko rekompilowac
> bo w glibc-devel-2.1-3d juz nie ma developerskich /usr/include/{asm,linux}
> i musi to wpasc do kernel-headers ..
Nie tylko nie kernel-costam... to zmusza do uzywania jaj z rpm-ow czego ja
bardzo nie lubie...

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project