Beda zmainy ...

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pią, 19 Lut 1999, 18:35:50 CET

On Thu, 18 Feb 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> On Wed, 17 Feb 1999, Marcin Dalecki wrote:
>
> [...]
> >
> Jedyny ???
> Blender, AC3D, CorelDraw, SmallTalk, nie wiem jak z Microstation
> i trochę innych...
> Nie wiem, czy nie było by sensownym pozostawienie libc5 - właśnie w base
> :)
Nie base ma być bazą dla dystrybucji a bnie dla całego dostępnego
oprogramowania - w przypadku base krytyczną sprawą jest wielkość!

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project