Jakim cudem cokolwiek dzia³a³o?

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pią, 19 Lut 1999, 19:56:57 CET

On Fri, 19 Feb 1999, Marcin Dalecki wrote:
> Pakietem jaki mi sie na tym potknal byl wlasnie sam rpm.spec :-).
> Bo logicznie od tego zaczalem przestawiac moj system...
> A wiec sie nieco zdziwilem...
A moze by tak podrzucic tego pacza ludziom z RPMa, coby pozbyc
sie problemu na przyszlosc. Pytanie tylko, czy oni to lykna.

A z partia, to chyba przeniesiemy sie na priv, chyba ze koordynatorzy
stable i devel chcieliby rozstrzygac spory przy szachownicy ;)

1. c2-c4, Sg8-f6.
2. d2-d4, ...

Pozdrawiam,
Kris