Pytanka

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Sob, 20 Lut 1999, 13:43:29 CET

Cześć znowu,

Mam kilka pytanek. Nie było mnie przez jakiś czas na liście i mam
zaległości:
- Jaka jest w tej chwili oficjalna strona PLD?
- Gdzie znaleźć cvsweb PLD (ciąg dalszy powyższego pytania)
- Na jakich warunkach kompilowane są pakiety. Kiedy można się spodziewać
jakiś aktualnych *.i386.rpm na jakimś FTP. Nie mam czasu i środków, żeby
kompilować wszystko samemu, a przydadza mi się aktualne biblioteki,
jeśli chcę tworzyć pakiety dla PLD.

Tyle na razie,
Pozdrowienia,
           Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !