kernel-source i make menuconfig

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Sob, 20 Lut 1999, 18:45:35 CET

On Fri, 19 Feb 1999, Michal 'Orr' Daszkowski wrote:
> [root w stalker scripts]# ls -l mkdep split-include
> -rw-r--r--   1 root     root        45798 Feb  2 15:03 mkdep
> -rw-r--r--   1 root     root        42522 Feb  2 15:03 split-include
> Skutkiem czego make menuconfig się koncertowo wykrzacza. Po dodaniu
> +x jest dobrze.
Nie mam w tej chwili pod reka speca, ale tych plikow w ogole nie
powinno byc w pakiecie kernel-source. split-include skompiluje sie
po zakonczeniu procesu konfiguracji jadra 'make *config', a mkdep
po odpaleniu 'make dep'. Takze w specu przede wszystkim szukalbym
problemow (pewnie trzeba bedzie dodac w ktoryms miejscu 'make
mrproper'.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."