Jakim cudem cokolwiek dzia³a³o?

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Sob, 20 Lut 1999, 18:52:25 CET

On Sat, 20 Feb 1999, Marcin Dalecki wrote:
> Nie wiem jeśli chcesz to podżucaj. Ja się o to nie troszczę
> (Taki już ze mnie leń).
To byl hint w kierunku kloczka, ktory ma jakies powiazania
ze 'Smutnymi Panami w Plaszczach(tm)' [1]

Kris
[1] Jesli ktos nie wie o czym mowie, to niech rzuci okiem na reklamy
    RH w Linux Journal ;-)
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."