PLD po instalacji - suplement

Jacek Osiecki joshua2 w ciapek.uci.agh.edu.pl
Nie, 21 Lut 1999, 00:19:23 CET

Witam!

PLD na moim podróżnym dysku chyba już pozostanie. Jeszcze parę problemów...
i zainstaluję je również na moim głównym dysku. W każdym razie możecie się
spodziewać wielu pytań :)

1. Problem z ssh. Niestety - nadal jest. Na razie jako tako działa, bo
   wyłączyłem X11forwarding... Nie wiem czy to wina ssh, xauth czy jeszcze
   czegoś innego... /dev/pts oczywiście jest (na początku nie było, bo
   pisząc ręcznie /etc/fstab wpisałem devpts  gif=5,mode=600  0 0 :)

2. Sendmail, uporczywie pragnący dns-a: Cóż, tonący chwyta się brzytwy.
   Postanowiłem odpalić mały serwerek dns... no i jakoś to działa :)
   (właśnie miałem narzekać, ale jeszcze sprawdziłem konfigurację i właśnie
   ruszyło 8-).

3. Kerberos5. Jakoś nie ufam temu czemuś - nie bardzo potrafiłem
   skonfigurować, a chyba właśnie przez kabanosa niektóre użytki działały z
   pewnym opóźnieniem.

4. Fetchmail: problem związany z usuwaniem kerberosa właśnie :)
   Rzecz w tym, że nie bardzo da się go przekonać do kompilacji BEZ kabanosa.
   Mimo wywalenia z listy patch-y patcha dla krb5 i zmiany w specu wywołania
   configure: --without-kerberos5 --without-gssapi rpm uparcie kompiluje z
   opcją -DKERBEROS_V5. Męczyłem się długo i nic z tego nie wyszło.

5. ipv6: Trochę się tego boję. Tzn. na przykład wolałem wywalić wywołanie
   sendmaila z ipv6 i usunąłem to -Ocośtam z /etc/rc.d/init.d/sendmail. Czy
   zrobiłem bardzo źle, źle czy dobrze? Co tracę/co zawalam?

Na razie chyba wszystko - ale obiecuję, że pytań będzie jeszcze wiele :)

Pozdruffki,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |