kernel

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.com.pl
Nie, 21 Lut 1999, 19:22:57 CET

Jakiś czas temu zacząłem systematycznie przerabiać jeden serwer na
pakiety z PLD-devel. Jestem bardzo zadowolony :) Parę uwag:

1. wydaje mi się że w kernelu powinien być włączony domyślnie
IP firewalling - w kernel-2.2.1-1d tego nie ma

2. analogicznie z Enhanced Real Time Clock (/dev/rtc) - tu sprawa jest
o tyle istotniejsza, że wymaga tego np. xntpd

3. nie jestem pewien, ale wydaje mi się że pakiet rc-scripts zakłada błędnego
symlinka: /etc/rc.d/rc3.d/S99local -> ../rg.local (nie mam z czym porównać,
ale to raczej nie jest mój błąd)

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/