Kolejna łata.

Pon, 22 Lut 1999, 21:07:43 CET

On Mon, 22 Feb 1999, Artur Frysiak wrote:
[..]
> Popieram Jacka.
> Czy wy tak często uruchamiacie swe maszyny aby rc-srcipty były bardzo
> szybkie ? Ile stracimy jeśli pozostaniemy przy bashu ? 1-2 sekundy ? Czy
> może 1 minute ?
> Ja nie mam zainstalowanego ksh i jakoś czuje się bardzo dobrze.

Jak zrobić to nieco inaczej (patrz list jakie przed chwilą wysłałem) to i
nie zauważysz także różnicy o ile takie przejście jednak nastąpi. Faktem
jest także, że mało lub bardzo mało także zmusza nas do kurczowego
trzymania się basha jako base shella (base shell w sensie ten który
robi za /bin/sh).

> Jeśli chodzi o zmiany w cp, cat, proftpd to uważam je za jak najbardziej
> celowe, ale z rc-scripts to już przesada.

Jeżeli to ładnie zrobić to zmian będzie mało i będą one w zasadzie
niezauważalne.

> Pozdrawiam
> Wiget
> PS: Jak będziecie grzeczni to zrobie SSL :-)

Odpada .. dzisiaj pokazałem już raz język na ulicy ;>