Wrzuciłem coś do PLD-doc w CVS

Pawel Gajda pagaj w lo13.univ.szczecin.pl
Wto, 23 Lut 1999, 14:02:27 CET

;-)))

W module PLD-doc jest plik szablon.html zawierający (jak sama nazwa
wskazuje) szablon, z którego korzystam przy tworzeniu ,,PLD na
WWW''.  Jeśli ktoś chce może z tego korzystać, ale nikogo nie
przymuszam.  Jeśli ktoś woli to niech pisze swoje teksty w plikach
*.txt a ja potem to będę obrabiał.  Natomiast jeśli ktoś już się
zdecyduje skorzystać z szablonu proszony jest o przestrzeganie
pewnej zasady: swój tekst należy umieszczać między liniami z
komentarzami:

<!-- content -->
...tutaj Twój tekst...
<!-- end-of-content -->

Piszę sobie właśnie automat którym będę mógł łatwo przerabiać takie
strony hurtem za każdym razem gdy zmieni się koncepcja wyglądu
stron ;-).

Druga sprawa, w tym samym module leży też plik pld.css z arkuszem
stylistycznym dla stron PLD.  To co tam jest w tej chwili wpisałem
tak ,,z głupia frant'' - będę nad tym pracował...  Jeśli ktoś
wymyśliłby coś ładnego może to umieścić w CVS lub w mojej skrzynce
pocztowej ;-).

--
Paweł Gajda