Kolejna ³ata.

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Wto, 23 Lut 1999, 15:18:44 CET

On Tue, 23 Feb 1999, Marcin Dalecki wrote:

> A teraz do poszczegolych pol.

 Kloczek ma racje ze nie przywiazuje wagi do tych liczb, nie sa one
poprawne, tylko orientacyjne.
 Twoje tlumaczenia porwierdzaja tylko ze nie znasz sie na linuxie.
ale do rzeczy.

> Tak jak widzisz to pelna wielosc zajmowanej wirtualnej przestrzeni
> adresowej
> przez dany program

Blad. Virtual image size to nie jest "wielkosc zajmowanej wirtualnej
przestrzeni adresowej" jak napisales tylko wirtualmy rozmiar programu w
pamieci: text+data+stack. Prosze zwrocic uwage ze dzieki wspanalej
wlasciwosci ktora ma jajo linuxa caly "segment" programu jest
wspoldzielony pomiedzy wszystkie instancje basha, co wiecej wiekszosc
"segmentu" danych jest rowniez dzielona pomiedzy instancjami z powodu
rownie wspanialej wlasciwosci jaja jaka jest copy on write.

> Gdy programu UNIX-owe pracuja to rezerwuja dodatkowo pamiec ale
> *nigdy* (no prawie nigdy) jej nie zwalniaja spowrotem do systemu.

 Pomylilo ci sie chyba z Windows 3.11.

> --Marcin

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL