Kolejna łata.

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Wto, 23 Lut 1999, 15:25:40 CET

On Tue, 23 Feb 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Dla mnie to najlepiej by było gdyby wszelakie możliwe skrypty miały
> #!/bin/sh, a kto by chciał miał by slinka /bin/sh -> /bin/bash
> lub /bin/sh -> /bin/ksh i po problemie ...
> tak wiec imho /bin/sh powinien wyleciec z bash*.rpm
> a linkowanie /bin/sh powinno się odbywać na podstawie
> pliku konf. np /etc/sysconfig/basesh w %pre ..

Dzieki za powiew swiezosci to tej nudnej juz dyskusji.

Caly problem z tym ksh polega na tym ze Marcin najpierw cos robi a potem
mysli. Nie widze innego wytlumaczenia na zm,iane wszystkich wpisow
#!/bin/sh na #!/bin/ksh a za tym zmuszenie _wszystkich_ ktorzy beda
instalowac rc-scriptsy na doinstalowanie ksh ZAMIAST slinkowiania u siebie
/bin/sh -> /bin/ksh.

Nastepny tekst do Marcina:
 Czlowieku, ta narosl ktora masz na szyi to glowa, skoro juz ta tam masz
to warto by ja bylo uzyc (przynajmniej czasem).

>   +- Arkadiusz Miśkiewicz -- Cron w irc.pl on @#plug -- misiek w pld.za.net -+

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL