kolejny maly bug w pam.srpms

Wojtek Bojdol wojboj w lp.net.pl
Wto, 23 Lut 1999, 15:44:14 CET

(mam srce i rpmy sciagane 4.2.99)
zauwazylem kolejny (mniejszy niz istatnio) blad w tym rpmie..:)
bug moze nie tyle w samym pakiecie co w srcach pama..:)
w Makefile jest katalogu include jako $pwdir/include czy jakos tak...
a w rzeczywistosci include'sy sa w modules/???/include i w libpam/includes
(czy jakos tak) i przy make'owaniu na systemie gdzie jest starszy pam...
wyskakuja bledy/jesli bierze to bierze zle *.h...:(

ps. nie jestem subscribniety wiec odpowiedzi tez piszcze do mnie...:)