Gdzie ping?

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pon, 22 Lut 1999, 21:20:03 CET

On Mon, 22 Feb 1999, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Nie kompiluje się, nie znajdując `union sockaddr_union' :-(

> I nie uda mu się?
Tak było na przykład u mnie w domu w momencie, gdy część hostów hulających
po IPv6 była wpisana do /etc/hosts a tunele akurat były 'zdołowane'.

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project