PLD na WWW - Powrót Jedi

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Wto, 23 Lut 1999, 21:52:41 CET

On Tue, 23 Feb 1999, Pawel Krawczyk wrote:

> Właśnie się ściąga, na http://PLD.ceti.com.pl/
Ja ze Szczecina do Ceti mam całkiem dobry transfer więc IMO niech ten
adres zostanie oficjalnym mirrorem WWW...

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project