Kolejna ³ata.

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Wto, 23 Lut 1999, 21:39:36 CET

On Tue, 23 Feb 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nikt do tego nie próbuje nawet Ciebie namawiać. Przejrzyj własne passwd i
> zobacz ile osób ma /bin/sh, a ile /bin/bash. sh ma być do zupełnie czego
> innego niż praca interakcyjna, a kkrypty shellowe to też nbędzie czyste sh
> więc o ile tego typu rzeczy używasz to tez różnicy nie zauważysz zapewne
> (po za prędkościa pracy tych skryptów ;).
nie udało mi się porównać szybkości....
elephant w elephant RPMS$ rpm -q glibc pdksh
glibc-2.0.111-3d
pdksh-5.2.12-3d
elephant w elephant RPMS$ ksh
Naruszenie ochrony pamięci

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project