Xmodmap w PLD-devel

Jacek Osiecki joshua2 w ciapek.uci.agh.edu.pl
Śro, 24 Lut 1999, 10:51:59 CET

Witam!

Zauważyłem, że w .Xmodmap dostarczanym z PLD polska klawiatura jest
definiowana tak:

keycode 0x26 =  a               A               plusminus       exclamdown
keycode 0x27 =  s               S               paragraph       brokenbar
keycode 0x2E =  l               L               threesuperior   sterling

... itd. zamiast:

keycode 0x26 =  a               A               aogonek         Aogonek
keycode 0x27 =  s               S               sacute          Sacute
keycode 0x2E =  l               L               lstroke         Lstroke

itd.

Z tymi pierwszymi zapisami, jak zauważyłem - polska klawiatura pod X-ami nie
działa (przynajmniej przy X-ach wystartowanych przy polskim locale).

Pozdrawiam,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |