Propozycj łatanie klawiszy w muszlach i innych rzeczach

Śro, 24 Lut 1999, 17:10:42 CET

Tak mi się dopiero skojarzyło jak sobie przypomniałem fragmenty źródeł
bash i tcsh, że w zasadzie jeśli chodzi o kbd binding to to co próbujemy
robić w profile to też lekka pomyłka.

Poprawnym rozwiązaniem byłoby żeby same shelle pobierały sobie odpowidnie
sekwencje terminalowe w trakcie inicjacji z terminifo. Patche powinny być
klasy trywialnych i będą się składać z dodawania brakujących
przyporządkowań. Dzięki temu oderwiemy się raz na zawsze od tego na jakim
terminalu kto pracuje i co najwyżej będzie można próbować
uzupełniać/ujednolicać/łatać tylko same trerminfo.

Proponuję pogłówkować nad tym przeglądając źródła dostępnych shelli. W
sumie sprawa dotyczy nie tylko shelli ale także kupy innych aplikacji
które w niedostatecznym stopniu korzystają z bazy terminali (na myśli mam
tutaj choćby niedawno przeglądane źródła jed, joe i kilku innych
korzystających z slang .. jest tego znacznie, znacznie więcej).

Na pierwszy ogień także powinien pójść readline .. tam też w tym względzie
są duuże braki.