[wiget@t17.ds.pwr.wroc.pl: pld.org.pl]

Andrzej Nakonieczny dzemik w tuniv.szczecin.pl
Wto, 23 Lut 1999, 22:03:11 CET

Tomasz Kłoczko wrote:

> Powiem tylko tyle, że domena sam niewiem kiedy się uaktywniła bo z NASKu
> nie dostałem do dzisiaj zawaidomienia, że rejestracja została łyknieta.
> Jakbym taki list dostał to zawiadomienie automatycznie o MX by poszło.

Domena była na 100 % już wczoraj (przynajmniej wczoraj ją już zauważyłem).
Wypowiem sie również za Jacka (admin mailbox'a) w sprawie sendmail.cw - nie ma
sensu dopisywania pld.org.pl ponieważ ludzie z PLD nie mają tam kont.
Natomiast już od wczoraj jest dopisana do relay_allow ... Teraz kolej na
Kloczka aby porobił na jakimś serwerku aliasy pocztowe dla PLD-team ...

Pozdrawiam,
Andrzej

--
email: dzemik w ps.pl