mount/umount i suidy

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Śro, 24 Lut 1999, 22:17:44 CET

On Wed, 24 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

> I dobrze ... do montowania/przemontowywania to root jest 'kompetentna'
> osoba. Jak chcesz sobie z uzytkownika montowac to zostaw suidy.
Dobrze to napisałeś - jak chce montować z użytkownika to niech zostawi
suidy. Żeby je zostawić najpierw muszą być.......

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project