~/tmp i userzy

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Śro, 24 Lut 1999, 21:57:02 CET

On Wed, 24 Feb 1999, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> No to co? Przecież to byłby tylko jeden katalog. Jakoś ~/bin i ~/tmp mogą
> być pokazywane. Dlaczego pliki konfiguracyjne programów miałyby nie być
> pokazywane? Nie rozumiem żadnego powodu poza tradycją.
Ok, przyznaję że przy poprzednim liście powinienem dodać ';)'
A na serio: po pierwsze przyzwyczajenia użytkowników (jeżeli oddzielimy
zbyt PLD od innych dystrybucji to też źle) a po drugie konieczność
przerobienia baaaaardzo dużej ilości programów.

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project