/bin/sh

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Śro, 24 Lut 1999, 22:19:15 CET

On Wed, 24 Feb 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Więc w toku rozmowy wynikło ...
> 1) wszelakie skrypty piszemy pod /bin/sh
> 2) o ile czegoś nie da się zrobić w tak by bylo zgodne z posixowym sh
>    to robimy w tym co się da (np. w bashu) i dajemy #!/bin/bash
> 3) adduser do przerobki tak by korzystal z programu gettext zamiast z $""
Nieeeeee.... ja już naprawdę się przyzzwyczaiłem do tego jak jest teraz i
tybka dla mnie czy odstęp między kolejnymi pytaniami będzy wynosił 10 czy
20 ms!!!
A poza tym bash dla $"..." posiadał funkcję --dump-po-strings

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project