Kolejna ³ata.

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Śro, 24 Lut 1999, 21:49:30 CET

On Tue, 23 Feb 1999, Marcin Dalecki wrote:

> Zapmniałeś o łacie jaką tu parę dni temu podżuciłem.
> Najlepiej ściągnij jednak gotowe src.rpm z najnowszą wersją pdksh
> z ftp://develop.dacotec.net/pub.
> (login to oczywiście anonymous...)
Tak tylko że ja płacę od minuty za połączenie, w Polsce ta stawka jest
bardzo wysoka... A akurat pocztę/newsy czytam offline i też podobne testy
robię online :(

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project