przepraszam za wszystko :)

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Śro, 24 Lut 1999, 21:59:32 CET

On Wed, 24 Feb 1999, Jarek Druzd wrote:

> dawaj co miales zrobic, ale przewidujesz ze Ci sie nie uda to wyrecze Cie
> (a przynajmniej sprobuje)
adduser+dialog - dialogowa wersja addusera - dialog to bardzo miłe
narzędzie do tworzenia okienek itp w skryptash shellowych - tak jak make
menuconfig w jajku. Planowałem rozpoczęcie prac nad pld-config ale na
planach się skończyło.... od 3 miesięcy leży u mnie na dysku rozgrzebany
smail ale chyba nie ma sensu nim się zajmować...

> a apolexia ? przeciesz pracuje pod kontrolom PLD i pakietow
> zainstalowanych masz chyba tam dostatek, i mozesz miec dostep z virtuala
> jezeli tylko bedzie Ci sie chcialo dotrzec na miejsce 8)
Virtuala???
A co do apoplexy to faktycznie zapponiałem że w tej chwili jest na
develu... wielkie dzięki!!!

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project