Dźwięk i ALSA

Jacek Osiecki joshua2 w ciapek.uci.agh.edu.pl
Śro, 24 Lut 1999, 21:34:20 CET

Witam!

Zauważyłem, że wszelkiego rodzaju dźwiękowe użytki (aumix, mpg123) są
linkowane z Alsą. Czy to na pewno dobry wybór? Czy nie lepiej byłoby
stworzyć standardowe mpg123, aumix-a, a te zlinkowane z ALSĄ dorzucić jako
mpg123-alsa, aumix-alsa?

P.S. Nie sprawdzałem jeszcze, czy działają one ze standardowym modułem
kernela sb.o. Ale jeśli nawet działają, to po co zmuszać użytkowników do
instalowania niepotrzebnego zestawu bibliotek?

Pozdrawiam,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |