Historia pewnego suid root .. i pierwszy pomysł na finał opowiadania

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Czw, 25 Lut 1999, 20:46:51 CET

On Thu, 25 Feb 1999, Konrad Stepien wrote:
> Czy ja wiem, portslave jak już poprawiłem po redhacie byki w specu
> poszedł z kopa (no z małym zacięciem, bo ma stare pppd i ma trochę inne
> opcje niż miałem w /etc/ppp). Radiusa merita z PDL postawiłem z kopa,
> ale coś miał problemy z portslavem. W końcu zapaczkowałem radiusd-cistron
> i chula jak złoto. Myślę że z tymi dwoma pakietami które wypłodziłem

Czyli wyglada na to ze problem lezal gdies w konfiguracji dictionary
Podeslij mi tego portslave'a to uzupelnie konfig radiusa.

> --
> Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
> konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL