Historia pewnego suid root .. i pierwszypomysł na finał opowiadania

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Czw, 25 Lut 1999, 19:16:02 CET

On Thu, 25 Feb 1999, Andrzej Nakonieczny wrote:
> jakiegoś pliku ... W tym momencie odpada możliwość zabawy z routingiem ...
> Nie wiem, być może jest przed tym jakieś zabezpiczenie (nie sprawdzałem) i
> być może się mylę ... ale tak czy inaczej warto o tym pomyśleć.
Heh, juz kiedys pisalem, zeby zaprzac do obslugi wiekszosci '+s'
jakiegos 'generic' wrappera (nawet podawalem Wojtkowi namiary),
ale wowczas Szanowne Towarzystwo calkowicie olalo te sprawe
i nadal zdejmowalo '+s' na leb na szyje.

Kris